Tuesday 16 December 2014

DUHAI MATA



Duhai mata,
indah kamu pada tempatnya,
indah lagi pada tepat datang waktu gunanya,
lelaplah kamu pada masa nya,
rehatla dalam lagu dengkuran dada.

Duhai mata,
aku senyum padamu
aku kucup kuyumu
kan ku tunggu lirikan itu layu
untuk aku kata pada mu,
selamat malam rindu

Duhai mata,
helah nakalmu ku tahu,
kau mahu ku rindu,
kau mahu ku terus mencuit mu,
menatap senyum dan mengadu,
sepanjang malammu,


Duhai mata,
bila sampainya waktu,
untuk berlalu dari jagamu,
untuk berada di balik mimpi itu,
aku masihkan tetap disitu,
menemani sampai akhir malammu,
untuk ku tatap wajahmu,
yang indah di balik tidurmu
aku rindu..senyum tersipu,
dalam mahu..aku malu..
untuk ku kucup kelopakmu itu
kerna..
ku sayang kamu..
dan seluruh raga yang memiliki mu itu



google image


Zorro>selamat malam untukmu 

4 comments: