Friday 25 November 2016

monolog jiwa lalu


aku
hanya dgn pujangga
aku didalam bingkai syurga
yang jelaga pudar seketika
merubah...sesak pada dingin rasa

aku
hanya akan mimpi cinta
biar yang dingin hangat meronta
yang memimpin resah ke syurga
menipu...lelah asmara kepada bahagia

aku
khayal hadirnya sosok rindu,
sempurna berlatar lagu
bila senyum mula merayu
membunuh..salah lama biar berlalu

aku
dan masa lalu itu
luka yang aku biarkan wujud
biar tetap ada ia dan berlaga
mengagah rasa yang tersisa
untuk..mencintai jiwa yang seterusnya

zorro..25112016

p/s ; biar ia di pendam lama, membusuk menjadi baja, menyubur jalan yang akan di tempuh seterusnya...

2 comments:

  1. Jadikan kelukaan masa lama sbgai jalan utk lebih bahagia menempuh dunia. :)

    keep up the good work.

    ReplyDelete