Thursday, 23 June 2011

santai sambil main super granny 5

kali ni aku nak kongsikan satu game yang tak berapa susah dan tak berapa senang cara main dia..huhu...korang boleh berbincang ketika bermain..hhihi...macam kuiz la pulak...mungkin ramai yang da biasa main, tapi game ni ada banyak versi dan yang ni adalah versi yang ke 5...malas nak taip panjang panjang...sape nak main...sila angkat tangan...hahaha...jom....i followwwwwwww...

super granny 5

cam biasa...sebelum main basuh tangan dulu...hehe...xdelah...daftar je nama korang dulu

dan...bleh start mission korang...selamatkan kucing granny yang hilang

korang akan jumpa macam2 cabaran yang menarik.....visual dan grafik dia pn cun....asyik bangat....hehehe

untuk dapatkan game ni anda leh je dolod pada link kt bawah ni.....jom seduuuuuuuut,...



sharing is caring=)
-zorro-

2 comments:

  1. okeh2. nanti cik nana donlod kat cni eh. ;)

    ReplyDelete
  2. okeh...main sampai berasap lappy..heee

    ReplyDelete