Wednesday 26 June 2013

Rindu ingin kembali.

assalamualaikum...
 
Berhabuk...berdebu..berkarat..melekat...semua ni senang aku kata kan merujuk pada ruang blog aku nih...kesian benor aku tengok..lame x 'sentuh' and singgah kat cini...entahla kenapa..aku cuba buka, tapi sekadar lalu...umpama membelek muka surat semata..aku rindu sebenarnya..rindu kembali kat sini..bertegur sapa ngan mereka2 yg 'berjalan' di alam maya ni..Alhamdulillah..tetiba arini..bertarikh 26 jun 2013..setelah sekian lame...aku cuba menulis sesuatu..ehe..harap boleh bermula semula..seperti mana dahulunya..
 
Akan aku guna cuti antara semesta ni sebaiknya antaranya mgkin berada disini...yeah..sebenarnya aku baru je abis exam, semalam,25 jun,last paper untuk sem ni..dan officially start bercuti hari ni..3 bulan kot..lame..dan banyak benda akan berlaku dan telah sedia terancang untuk dilakukan..

 

dan untuk previous exam...doa dan tawakkal ku hanya padaMU..



zorro-final exam night..ehe..doakan result k..=D





*mungkin aku tiada disini..tapi aku masih wujud ,, somewhere..check out my twitter button and istagram (baru je buat)...and FB still under construction..ehe..bye n salam



Biar ringkas daripada tiada - zorro

9 comments:

  1. hahaha...kalau berhabuk...boleh lap lagi tu..:)
    cik akak mai sini....
    salam singgah rabu

    ReplyDelete
  2. .::: Princess MOMOY ::: > hehe...thanks..salam kenalan juga

    Nao Mei > ngah duk mengelap ni..ehehe

    ReplyDelete
  3. samalah kita. blog saya pon dah satu sem berhabuk. ahhaha

    ReplyDelete
  4. hehe...jom..gotong royong..cuci mane patut..ehe

    ReplyDelete
  5. kemaih ja...xbrabuk sgt aih ;p

    ReplyDelete
  6. akhirnyaaa~ fuh2~ *tolong lap habuk* haha

    haz br nk start exam. it's not fair! T.T

    ReplyDelete
  7. hehe..akhirnya...harap semangat seperti haz juga lpas ni..hehe

    ReplyDelete